Badania ankietowe - co Twoi klienci mają do powiedzenia?

Przeprowadź badanie ankietowe

Sondaże i badania opinii publicznej – to dziś jedno z najpopularniejszych narzędzi badających otaczającą nas rzeczywistość, postrzeganie firm i marek, czy też preferencje, jakimi kierują się klienci w procesie zakupowym. Badania opinii publicznej są jednym z elementów uwzględnianych podczas udoskonalania strategii marketingowej.

Wartym podkreślenia jest to, że są narzędzia pozwalające samodzielnie tworzyć badania ankietowe w programie do ankiet online. To nowe rozwiązanie daje dużą samodzielność w doborze grupy docelowej, ustaleniu kryteriów próby badawczej, pod kątem szerokiego zakresu wielu danych. Ponadto, badanie wykonuje się szybko – niejednokrotnie po 24 godzinach otrzymujemy wyniki. Dodatkowym atutem jest również możliwość poznania wyników i statystyk z badania w czasie rzeczywistym. Program do ankiet online umożliwia ponadto na pobranie bazy danych, dzięki czemu podejmiemy samodzielne kroki w celu dalszej analizy statystycznej.


Dla kogo są programy do ankiet?

Dostęp do grupy docelowej to pierwsza kluczowa korzyść. W programie do ankiet online zyskasz dostęp do grona 100 tys. konsumentów, co gwarantuje wiarygodność badania. Stanowi to kluczowy atut przy realizacji badań jakościowych i marketingowych.
 

Jakiego badania ankietowego rekomendujemy wykonać za pomocą panelu opinii?

- dotyczące zwyczajów i zachowań zakupowych – pomagają one zidentyfikować typowe działania grupy docelowej, co z kolei pozwala trafnie zaplanować akcje marketingowe,

- chcąc zidentyfikować przyczyny kryzysu marki – informacje zwrotne od ankietowanych pozwolą wypracować działania naprawcze,

- ocena koncepcji produktów, nazw czy opakowań – pytasz o zdanie potencjalnych klientów,

- sprawdzanie akceptowalnej ceny produktu  - podczas badania mierzymy wrażliwość cenową respondentów,

- odkrywanie insightów – czyli określenie nieuświadomionych potrzeb respondentom i klientom w jednej osobie, co pozwala nam skuteczniej planować kampanie i strategie marketingowe,

- weryfikacja postrzegalności marki – jej określanie tak w ogólnej grupie społecznej, jak i w konkretnej grupie.


Badanie ankietowe - trzy kroki do sukcesu 

Tworzenie badania ankietowego w programie ankietowym to zaledwie trzy kroki: stwórz badanie lub skorzystaj z gotowego wzoru ankiety, dobierz próbę i zleć jego ekspresową realizację! Wyniki możesz śledzić w czasie rzeczywistym, mając dostęp do rozkładu odpowiedzi, krzyżowania pytań, zautomatyzowanego raportu badawczego oraz przeglądu odpowiedzi. Takie możliwości, przy zachowaniu niskich kosztów badania daje aplikacja do badania opinii klientów SurvGoTM

ankietybadania ankietoweprogram do ankietankietyzacjaankieta onlinesystem do tworzenia ankietbadanie ankietoweprogram do ankiet online